STEM технології на уроках математики
Упровадження STEM-освіти є одним із шляхів інноваційного розвитку математичної освіти. Вона охоплює різні освітні галузі природничих наук, інженерії, технологій та програмування, тобто забезпечує всебічну підготовку для здобуття сучасних професій: ІТфахівців, інженерів, програмістів та інших. Мету шкільної освіти з позиції компетентнісного підходу має бути спрямовано на конкретний результат освіти:
– навчити вчитися, тобто навчитися розв’язувати проблеми у сфері навчальної діяльності;
– навчити пояснювати явища, що спостерігаються у світі, використовуючи науковий апарат;
– навчитися орієнтуватися у нагальних проблемах сучасного життя, тобто розв’язувати аналітичні проблеми;
– навчити орієнтуватися у світі духовних цінностей, тобто розв’язувати аксіологічні проблеми;
– навчити розв’язувати проблеми, що пов’язані з реалізацією певних соціальних ролей (громадянина, споживача, пацієнта, члена родини тощо);
– навчитися розв’язувати проблеми, що є спільними для різних видів професійної діяльності (комунікативні, пошуку й аналізу відомостей, організації спільної діяльності тощо);
– навчитися розв’язувати проблеми професійного вибору – готувати для подальшого життя.
Досягти цих результатів можна шляхом впровадження STEM-освіти на уроках математики.
Вчителем математики Папаяніною С.В. разом з учнями 6 класу був проведений урок математики з впровадженням STEM технологій.