A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський опорний ліцей №5
Жашківської міської ради Черкаської області Уманського району

Вчимо навчаючись! Співпраця, організованість та систематична робота, як вагомий крок до успіху дистанційного навчання

Дата: 29.04.2020 15:27
Кількість переглядів: 787

Вчимо навчаючись! Співпраця, організованість та систематична робота,

як вагомий крок до успіху  дистанційного навчання.

Ми повинні самі вірити в те,

чому навчаємо наших дітей.

Вудро Вільсон

       Вчимо навчаючись! Саме такою пішла тенденція теперішнього сьогодення. Адже кожен з нас …чи то дитина, чи дорослий за період карантину вчиться та осягає щось нове, відкриваючи ширші можливості для співпраці в майбутньому. Хоч дистанційне навчання має багато підводних каменів, але кожен педагог та учень довів, що спільна співпраця, новітні можливості дають результат.

      Вчителі нашого закладу постійно збагачують свою майстерність продовжуючи проходити вебінари від мережевих платформ, ресурсів та студій онлайн-освіти «На Урок», «EdEra», «Prometheus» та інших. Вибираючи пріоритетні теми на сьогоднішній день. Тому що робота не стоїть на місці, а кипить в повному обсязі. «Ми вчимося все життя, не рахуючи десятка років, проведених у школі», - сказав Габріель Лаубе. Саме тому в цей нелегкий час  кожен з нас вдосконалюється та допомагає іншим розкрити свої приховані можливості та ресурси. Таким чином сучасний урок - це як твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня.

      Діти зростають у  цифровому світі і для них цілком природним є цифрове середовище, яке вони використовують для отримання та обміну інформацією. Отже, для них не є проблемою навчатися онлайн дистанційно.

За перший період карантину ми виокремили переваги, котрі має онлайн навчання, а саме:

1. Навчання будь-де та будь-коли. Онлайн це зручно – все що потрібно, щоб розпочати – бажання та доступ до інтернету.

2. Доступність навчальних матеріалів. Учень отримує  усі необхідні матеріали, та має змогу повернутися до них у будь-який момент. Тож проблема нестачі чи відсутності підручників зникає.

3. Зворотній зв'язок. Учень завжди має онлайн зв'язок з учителем, який контролює виконання завдань та допомагає у їх розв'язанні.

4. Зручність для педагога. Вчителі , що займаються дистанційною роботою, можуть приділяти увагу більшій кількості дітей і працювати більш ефективно, витрачаючи менше часу та зусиль. 

5. Для  батьків. Завдяки інтерактивним урокам та контролю зі сторони вчителя - дитина поринає в процес вивчення матеріалу дуже швидко та з зацікавленістю.

         У дистанційне навчання ми заглибилася трохи спонтанно, неочікувано і без відповідної підготовки, як технічної, так і психологічної. Адже школа - це не тільки місце, де діти отримують знання. Це ще й простір для спілкування. Дітям не вистачає перерв, позакласних заходів, прогулянок, спільного проведення часу тощо.

          Наразі наше суспільство перебуває в напрузі. А найважче в дистанційному навчанні, як і нині в житті – це подолати страх перед незрозумілим - новим. Навчання в замкнутому просторі дуже важко переноситься. Кожен вчитель старається заохотити учнів до роботи та підтримати,заспокоїти батьків. Розуміючи, що технічно кожний школяр забезпечений по-різному і це впливає на якість навчання. Тому при бажанні учні чи батьки телефонують та запитують, якщо щось незрозуміло. Звичайно, коли закінчиться карантин, для всіх, хто не зміг виконати завдання, або не зрозумів їх, будуть проводитися консультації, бесіди. Адже вчитель завжди відкритий для роботи з кожним школярем.

        Та загалом співпраця та перший досвід виявися позитивним. Початок завжди є важким, але в світі все рухається вперед і ми не відстаємо йдучи з ним в ногу.

С.С.Сміщенко,

практичний психолог закладу

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора