Зустріч з майбутніми першокласниками
Початок нового навчального року – це дуже відповідальний час для вчителя та батьків. Особливо, якщо вони готують до школи дітей, яких треба поступово привчати до навчальних навантажень та режиму.
Батьківські збори для родин майбутніх першокласників НУШ – важливий крок до співпраці ВЧИТЕЛЬ – ДИТИНА – РОДИНА. Директор школи, психолог та класовод ознайомили з організацією освітнього процесу, шкільними вимогами та умовами прийому до школи, відповіли на запитання, що цікавили батьків; налагодили контакти та позитивну взаємодію.
Адже школа у житті кожної людини відіграє чи не найбільше значення. Саме від того, як відбудеться перше знайомство зі школою, залежить подальше ставлення дитини до навчання, а отже, її успішність.
Директор закладу Сухоносова Н. П. та заступник директора з навчально виховної роботи Цвинтарна Т. В. привітали батьків з настанням важливого етапу в житті їхніх дітей.
Батьки пройшли анкетування, отримали інформацію про створення консультпункту, відвідали класні приміщення НУШ.
Майбутній класовод Щука Інна Олександрівна провела корекційно –розвиваюче заняття «Знайомство з майбутніми першокласниками». Познайомилася з дітьми для подальшої співпраці, зацікавила до занять. Допомогла познайомитися з новою роллю учня, ким незабаром вони стануть ; пристосуватися до нової ситуації, познайомитися з людьми та предметами оточуючого їх шкільного світу, задовольнити дитячу природну цікавість. Вчитель познайомила майбутніх школярів між собою, з школою та її правилами.
Практичний психолог закладу Сміщенко С. С. розповіла батькам про психологічну готовність першокласників до навчання. Адже психологічна готовність до школи – це зрілість психіки. Звичайно, важливо, щоб дитина пішла в школу фізично підготовленою, проте це далеко не єдина умова. У кожному разі підкреслюється, що психологічна готовність полягає не у сформованості у дитини "шкільних якостей", а в тому, що вона оволодіває передумовами до їхнього подальшого засвоєння. Батьки з цікавістю прослухали інформацію, ставили питання, а на закінчення отримали пам'ятки, психологічні поради.
Також активним та захоплюючим стало заняття з майбутніми першокласниками психолога закладу. Під час якого кожен мав можливість розповісти про себе, свої уподобання, чим цікава школа, яка пора року тощо. Малювали та перемальовували. Виконували руханки. Саме завдяки різноманітним завданням розвивається толерантне спілкування між однолітками, виховується організованість дитини, віра у власні сили.
Таким чином батьки майбутніх учнів мали змогу отримати більше інформації про те, як підготувати дитину до вступу до закладу, про умови та особливості навчання, про освітні можливості, на власні очі побачити, як і чим живе школа зсередини. Також вони отримали багато інформації в процесі безпосереднього спілкування. Ми впевнені, що саме такі комплексні зустрічі з дітками та батьками дозволять майбутнім першокласникам успішно розвиватись у новому середовищі шкільної системи. Діти залишали школу з позитивними емоціями від зустрічі.
Як два крила у птаха, що допомагають йому вільно літати в безмежному просторі, так сім'я і школа створюють оптимальне навчальне середовище для вільного та повноцінного розвитку особистості школяра.