A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський опорний ліцей №5
Жашківської міської ради Черкаської області Уманського району

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

В Жашківському опорному ліцеї №5 створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.

При оздобленні навчальних приміщень враховано такі вимоги:

  • стіни світлих тонів;
  • меблі, парти – кольору натурального дерева;
  • стелі, віконні рами – білі.

Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення.

У закладі дотримується повітряно-тепловий режим. Приміщення  обладнані системами опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням провітрювання.

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.

З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу в ліцеї створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку:

  • забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (практичний психолог, соціальний педагог, для проведення корекційно-розвиткових занять залучено логопеда);
  • укладено договір про співпрацю з КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Жашківської міської ради;
  • створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища;
  • здійснення психолого-педагогічного супроводу;
  • створення умов для розвитку – обладнано кабінет для проведення корекційно-розвиткових занять, ресурсний куточок;
  • забезпечено необхідними методичними посібниками, дидактичним матеріалом, технічними засобами навчання;
  • пристосовано мобільну платформу-пандус для безперешкодного доступу осіб з ООП;
  • налагодження співпраці з батьками.


 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора