Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
В Жашківському опорному ліцеї №5 створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.
При оздобленні навчальних приміщень враховано такі вимоги:
- стіни світлих тонів;
- меблі, парти – кольору натурального дерева;
- стелі, віконні рами – білі.
Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення.
У закладі дотримується повітряно-тепловий режим. Приміщення обладнані системами опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням провітрювання.
Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.
Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.
Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.
З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу в ліцеї створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку:
- забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (практичний психолог, соціальний педагог, для проведення корекційно-розвиткових занять залучено логопеда);
- укладено договір про співпрацю з КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Жашківської міської ради;
- створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища;
- здійснення психолого-педагогічного супроводу;
- створення умов для розвитку – обладнано кабінет для проведення корекційно-розвиткових занять, ресурсний куточок;
- забезпечено необхідними методичними посібниками, дидактичним матеріалом, технічними засобами навчання;
- пристосовано мобільну платформу-пандус для безперешкодного доступу осіб з ООП;
- налагодження співпраці з батьками.