Проведення мережі Інтернет до кожного навчального кабінету
Довгоочікуваним та важливим кроком для нашого закладу стало проведення мережі Інтернет до кожного навчального кабінету. Адже сьогодення нам диктує нові підходи та можливості у освітньому просторі. Зважаючи на важкий період в країні, карантинні обмеження, навчальний процес закладів перейшов на новий рівень, дистанційної роботи. Кожен останнім часом навчився працювати онлайн, ділитися інформацією, співпрацювати, активізувати свою роботу по новому .
Для кожного навчального закладу є однією з важливих цілей забезпечити учнів якісними та потрібними знаннями. Саме тому завдяки благодійному фонду «Нова громада» та трьом тижням кропіткої роботи фахівців, інтернет мережа була проведено до кожного класного кабінету. При цьому мережа дозволяє працювати педагогам та учням окремими лініями.
Випробування мережі пройшло успішно. Під час настановчих навчань вчителі підключились до мережі, освоїли нові горизонти та після цього допомогли учням теж під’єднатись до Інтернету. Тепер можливості педагога розширились. На уроках ми маємо змогу відтворювати матеріали, проводити відеоуроки та конференції. Залучати до онлайн трансляцій учнів, педагогів, батьків. Адже який би урок не йшов, набагато цікавіше коли вчитель має можливість наочно показати зображення до твору, уривок з поеми, фільма, цікаві досліди , руханки, та спростити проведення опитувань до онлайн режиму.
Поліпшилась та активізувалась робота під час самих занять, адже тепер діти мають можливість працювати на планшетах, котрі теж були надані закладу благодійним фондом «Нова Громада». Учні виконують завдання, працюють в онлайн книгах, словниках, шукають корисну та цікаву інформацію по предмету.
Таким чином співпраця з спонсорами, адміністрацією закладу та педагогами, мережа почала працювати стабільно. Кожен урок став незвичним, вчителі та учні стали на крок ближче один до одного, співпраця активніша.
Для кожного це стало великим та вагомим кроком до саморозвитку та розвитку освітнього процесу загалом. Адже нові можливості дають певний старт, поштовх до освоєння та осучаснення уроку. Таким чином вчитель став ближче до учня, подання уроку стало доступнішим та пізнавальним, сприйняття інформації стало простішим, робота стала швидша та продуктивніша. Ми вдячні за таку можливість йти в ногу з сучасністю.