Вчимося керувати своїми емоціями та розуміти себе
Впровадження STEM – освіти передбачає стимулювання в учнів допитливості, інтересу до навчання, пошук потрібних знань, мотивацію до самостійних досліджень, ознайомлення із STEM- професіями. Адже STEAM-підхід охоплює природничі науки (Science), технології (Tehnology), інженерію (Engineering), мистецтво (Art) та математику (Mathematics), тобто комбінує креатив і технічні знання. STEAM-підхід:
· розвиває логічне, креативне мислення;
· допомагає зрозуміти особливості психології й ряду сучасних технологій;
· інтегрує дослідницьку та творчу діяльність учнів, щоб вони самостійно мали змогу отримали результати.
Саме тому практичним психологом закладу С. С. Сміщенко було проведено заняття з STEAM-підходом на тему: "Вчимося керувати своїми емоціями та розуміти себе" Під час уроку діти обговорили важливість, користь та шкоду емоцій у житті людини. Виконали ряд практичних завдань, навчилися розрізняти різні емоції з допомогою інтерактивної гри "Назви емоцію" . На завершення виготовили сердечко в техніці орігамі. Саме традиційне японське мистецтво орігамі - це є конструювання різноманітних паперових фігурок шляхом послідовного нескладного складання паперу без вирізання та склеювання, вздовж геометричних ліній отримуючи певну модель. Сама природа цієї техніки конструювання, точність, симетрія і гармонія геометричних ліній, що вражає своєю красою і змінює в кращу сторону емоційний стан дитини.
Адже важливо розуміти, що STEАM – це не просто технічна освіта. Вона охоплює та включає в себе значно ширше поняття, а саме вдале поєднання креативності та технічних знань. Отже, STEАM-підхід допомагає виховувати гнучке критичне та практично орієнтоване мислення. Важливо, що завдяки таким заняттям діти розвивають творчий потенціал, ініціативність, самостійність, розуміють, як застосовуватимуть ті чи інші знання в різних життєвих ситуаціях.