Мотивація навчальної діяльності на уроках біології
Ні для кого не секрет, що далеко не всім дітям подобається вчитися. Чому? Причини різні: відсутність зацікавленості, лінь, складнощі у засвоєнні матеріалу, психологічний стан тощо. Але результат один: немає мотивації до навчання – немає хороших знань.
Відповідна мотивація навчальної діяльності завжди приносить позитивний результат. А щоб досягти його швидше, слід використовувати різноманітні прийоми розвитку пізнавальної активності. На уроці біології в 6 класі при вивченні теми «Клітина» вчитель Стефанська А. Ю. не тільки навчала учнів, а й зацікавлювала їх, стимулювала пізнавальну діяльність та прагнення самостійно вивчати природничі науки.
Учні творчо підходили до виконання завдань (виготовили макет клітини), застосовували як природні матеріали, так і пластилин. При вивченні рослинної та тваринної клітин учні отримували додаткову інформацію через мережу INTERNET, зчитували QR-коди. Цікавим для школярів було розгадування анаграм, кросвордів, філвордів, для узагальнення була проведена гра морський бій «Клітина».