Робота практичного психолога з учнями ООП
Дата: 23.04.2025 10:04
Кількість переглядів: 36
У своїй діяльності як практичний психолог я зосереджую увагу на індивідуальному підході до кожної дитини, яка має особливі освітні потреби. Моя робота включає проведення корекційно-розвиткових занять, спрямованих на підтримку та розвиток ключових когнітивних і психоемоційних функцій дітей.
Основні напрями моєї роботи:
- Розвиток пам’яті, уваги та концентрації. Через спеціально підібрані вправи я допомагаю дітям тренувати здатність до фокусування та збереження інформації.
- Логічне мислення. Ми виконуємо логічні вправи, розв’язуємо головоломки та граємо в логічні ігри, що сприяє активізації розумової діяльності.
- Нейровправи. Такі вправи розвивають міжпівкульну взаємодію мозку та стимулюють когнітивні процеси.
- Розвиток дрібної моторики. За допомогою вправ з дрібною моторикою (робота з конструкторами, мозаїкою, ліплення, вирізання) покращується моторне планування та координація.
Особливості занять:
- З молодшими дітьми заняття проходять у більш ігровій формі. Ми використовуємо яскраві кольори, цікаві предмети, іграшки та візуальні матеріали, щоб утримувати їхню увагу та викликати інтерес до завдань.
- З старшими дітьми застосовуються більш складні завдання та ігри, адаптовані до їхнього віку та рівня розвитку. Я постійно змінюю варіанти та рівень складності вправ, щоб підтримувати мотивацію та досягати максимальної ефективності.
- Інколи проводжу парні заняття (по двоє дітей), що дозволяє розвивати комунікативні навички, взаємодію, а також створює умови для навчання через співпрацю.
Особлива увага приділяється саме тим навичкам, в яких діти мають труднощі:
Хтось потребує більше тренування уваги, хтось – пам’яті, інші – логічного мислення чи навичок саморегуляції. Я підбираю вправи з урахуванням індивідуальних потреб кожної дитини.