Дослід «Яке мило краще для мильних бульбашок?»
Інженерний тиждень у школі: дослід «Яке мило краще для мильних бульбашок?» від учнів 9 класу
У рамках Інженерного тижня учні 9 класу провели цікавий експеримент на тему: «Порівняння ефективності різних типів мила для створення мильних бульбашок».
Метою досліду було з’ясувати, яке мило — тверде, рідке чи порошкове — найкраще підходить для утворення великих і стійких мильних бульбашок. Учні самостійно приготували розчини з кожного типу мила, протестували їх у рівних умовах і проаналізували результати.
Експеримент продемонстрував не лише красу фізичних явищ, а й важливість дослідницької діяльності, планування та вміння робити висновки. Проєкт викликав захоплення серед глядачів і наочно показав, як наука може бути веселою та пізнавальною!
Дослід став частиною реалізації STEM-освіти в нашому ліцеї.