Сучасна педагогічна рада
Сучасний світ не стоїть на місці, і першими будуть ті, хто володіє знаннями. Жодна реформа не зможе змінити будь-що в системі освіти, якщо вчитель сам не зміниться, і тим самим не змінить підходи до організації освітнього процесу. Розуміючи це, ми змінили підходи й до організації та проведення педрад. Саме нетрадиційна педрада змушує шукати ефективні форми роботи з дітьми, надихає на творчу співпрацю на підставі особистісно орієнтованого навчання і виховання підростаючого покоління, дає можливість почувати себе Вчителем — і знову сумніватися, шукати, творити…
9 листопада в закладі було проведену педагогічну раду. Одним із питань, які було розглянуто – «Створення умов для успішної адаптації учнів 5 класу до предметного навчання в НУШ».
Одним з елементів освітньої діяльності щодо успішної адаптації п’ятикласників є проведення ранкових зустрічей, які сприяють налагодженню взаємин між учнями та вчителем, згуртованості та позитивному настрою в учнівському колективі.
Саме тому по типу ранкової зустрічі була запропонована вправа "Продукт на першу літеру імені" для педагогів на педагогічну раду. Таке завдання розвиває креативність, сприяє самоусвідомленню і підвищенню самооцінки розкриттю потенціалу, частково відновлює ресурс, розширює набутий досвід. Учителі мали можливість повноцінно відчути важливість вправ та завдань, котрі налаштовують на подальшу співпрацю. Байдужих на педраді не було!