Справжній педагог повинен працювати на майбутнє
Мозок людини здатен учитися все життя –
з моменту народження до самої смерті.
(Гордон Драйден)
Важливою частиною роботи кожного педагога є робота над самовдосконаленням, підвищення кваліфікації та поповнення свого професійного досвіду. Саме тому цей тиждень став активним та плідним для наших вчителів.
Безпосередньо класовод 1-го класу Браславець Н.В. долучилася до «Всеукраїнського 3-денного Play Марафону «Діяльнісний підхід крокує Україною» (у дистанційному режимі). Мандрували визначними місцями Запорізької, Черкаської, Луганської областями. Учасники зібрання ознайомилися одним із інструментів забезпечення діяльнісного підходу в просторі класу в позаурочний час – халабудною педагогікою; для розвитку креативності учнів – бриколажем, його принципами; розглянули алгоритм створення кроссенсу; цікавились школою Цифрового Інтерактиву. Зустрічі проходили в дружній атмосфері однодумців.
Сухоносова Н.П. та Стефанська А.Ю. плідно працюють на комплексних курсах підвищення кваліфікації за фахом біологія та хімія. Таким чином збагачують свої вміння та навички, новими та креативними методами в подальшій роботі, адже: «Наука зовсім не важка і, не важка, вона, навпаки, має свою чарівність для кожного людського розуму, - чарівність точності, повноти та системи. Хочеш наукою виховати учня, люби свою науку та знай її, і учні полюблять і тебе, і науку, і ти виховаєш їх; Але якщо ти сам не любиш її, то скільки б ти не змушував вивчати, наука не справить виховного впливу.» - сказав Л.М. Толстой
Павлюк І.Ф. та Гавриляк Т.П. активно приймають участь у курсах підвищення кваліфікації, які допоможуть в подальшому краще співпрацювати з майбутніми поколіннями та розширити знання, розуміння співпраці та взаєморозуміння . «Програми в усіх школах одні й ті ж, підручники однакові, але школи різні, тому що різні вчителі. Школа – це передусім учитель. Особистість учителя – наріжний камінь виховання» - сказав В.Сухомлинський, саме тому важливо постійно вчитися чомусь новому.
2 лютого учитель фізичної літератури Кривенко Т.В. долучилася до онлайн-семінару на тему: «Фізкультурно-оздоровча робота в закладах загальної середньої освіти Черкаської області» і таким чином збагатила свої знання, щодо різноманіття нових модулів, програм НУШ. «Фізична освіта дитини є базою для всього іншого. Без правильного застосування гігієни в розвитку дитини, без правильно поставленої фізкультури й спорту ми ніколи не одержимо здорового покоління.» (О.В. Луначарський)
3 лютого в Жашківському ОТГ відбулися педагогічні читання до 85 річниці з дня народження Олександра Антоновича Захаренка, в онлайн форматі.
"Впровадження педагогіки партнерства в роботу в Жашківському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів√5 в контексті педагогічної спадщини Захаренка" - саме під такою назвою було представлено виступ до педчитань практичним психологом закладу Сміщенко С. С.
Олександр Захаренко був тим справжнім учителем, який зміг надати новий сенс шкільному життю, спонукати його рухатися далі, змінювати та змінюватися. Він є одним із засновників педагогіки партнерства.
В основі роботи нашого закладу лежить Концепція авторської школи О.А. Захаренка, котра реалізується та окреслюється на отриманні позитивних результатів, а саме:
- Спрямування навчально-виховного процесу на поглиблення знань учнів та отримання потрібної і цікавої інформації, яку має донести вчитель до учня при цьому подача якісна та системна;
- Турбуємось про фізичне та психологічне здоров’я дітей;
- Підтримуємо, розвиваємо, розширюємо знання з історії, вивчаємо традиції та звичаї українського народу;
- Виховуємо в підростаючого покоління патріотичні почуття та гордість за країну, родину.
- Розвиваємо різнобічну мотивацію та творчу особистість;
- Створюємо ситуацію успіху при виконанні будь-якого завдання;
- Забезпечуємо розвиток «внутрішнього» я;
- Навчаємо висловлювати свої думки толерантно, не ображаючи інших;
- Створюємо комфортні умови для здобуття освіти та особистого росту.
У своїй роботі, практичний психолог закладу, акцентує увагу на "Трикутнику партнерства" де учитель-учень-батьки є рівноправними складовими для плідної співпраці та позитивного результату. Робота психолога не є однобічною та односторонньою це постійна праця над собою, нестандартне, творче, креативне мислення, адже наша робота полягає у тому, щоб стати посередниками, провідниками у шкільній родині.
Кожен з нас став на сходинку вище, взяв для себе щось нове та потрібне для проведення уроків, заходів, викладання предметів. Адже як сказав Мартін Лютер Кінг - «Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал.»