Кольори мого настрою: мандрівка до ментального здоров’я
У нашому закладі практичним психологом Кочергою М. М. був проведений пізнавально-практичний захід «Долонька мого спокою» для учнів нашої школи.
Мета заходу: формування в учнів базового уявлення про ментальне здоров’я, розвиток навичок самопідтримки, емоційної грамотності, вміння розпізнавати власні емоції та знаходити способи для відновлення спокою.
Що ми робили:
• Познайомилися з техніками емоційної саморегуляції: «долонька ментального здоров’я», «я не можу контролювати / я можу контролювати», дихальні вправи, кольоротерапія.
• Виконали практичні завдання: учні за допомогою кольорів відображали свій настрій, малювали емоції через «погоду настрою», розфарбовували картинки, які заспокоюють, та створювали власні «долоньки спокою».
• Діти заповнюють робочі листи, розфарбовують свої емоції через кольори, малюють, де і як вони почуваються, та виконують вправи для розвитку навичок усвідомлення.
Практичні завдання зображені у вигляді доступних та цікавих візуальних матеріалів: «Погода настрою», «Я не можу контролювати / Я можу контролювати», «Зберігай спокій», розмальовки, що сприяють внутрішній гармонії.
Робота з кольором дозволила дітям проявити емоції без слів, а техніки дихання та малювання допомогли знизити напругу та краще зрозуміти свій внутрішній стан.
Учні активно долучались до обговорення, ставили запитання та із задоволенням виконували завдання. Це ще раз підтверджує, наскільки важливо приділяти увагу темі ментального здоров’я.