A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський опорний ліцей №5
Жашківської міської ради Черкаської області Уманського району

Впровадження STEM-освіти на уроках біології

Дата: 21.04.2021 21:25
Кількість переглядів: 170

Фото без описуБіологічна наука є неосяжною. Кожен учитель може особисто вибрати метод та форми навчання своїх учнів. Впровадження STEM-освіти, як показує практика, розвиває не тільки учнів, а й учителя, робить його роботу приємною, успішною, результативною, полегшує працю й забезпечує професійне зростання.

Людина розрізняє різні смаки: солодкий, солоний, кислий та гіркий. За останні десятиліття фізіологія смаку визначила ще один — смак «умамі».

Які продукти різних смаків ми використовуємо кожного дня?

Як вони впливають на наш організм?

Які смаки ми полюбляємо і за що?

Що впливає на смак продуктів?

На ці та багато інших питань було дано відповіді на уроці біології у 8 класі «Сенсорна система смаку». Учитель біології Сухоносова Н.П. у незвичній та доступній формі подавала матеріал учням. Класні кімната перетворилася на лабораторію, де всі біологічні явища і хімічні процеси можна спостерігати і самому відтворити. Практичні досліди, експерименти, цікаві факти про смаки продуктів, творча співпраця вчителя та учнів спонукали школярів до дослідницької діяльності, підвищили інформаційну компетентність учнів.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора