Впровадження STEM-освіти на уроках біології
Біологічна наука є неосяжною. Кожен учитель може особисто вибрати метод та форми навчання своїх учнів. Впровадження STEM-освіти, як показує практика, розвиває не тільки учнів, а й учителя, робить його роботу приємною, успішною, результативною, полегшує працю й забезпечує професійне зростання.
Людина розрізняє різні смаки: солодкий, солоний, кислий та гіркий. За останні десятиліття фізіологія смаку визначила ще один — смак «умамі».
Які продукти різних смаків ми використовуємо кожного дня?
Як вони впливають на наш організм?
Які смаки ми полюбляємо і за що?
Що впливає на смак продуктів?
На ці та багато інших питань було дано відповіді на уроці біології у 8 класі «Сенсорна система смаку». Учитель біології Сухоносова Н.П. у незвичній та доступній формі подавала матеріал учням. Класні кімната перетворилася на лабораторію, де всі біологічні явища і хімічні процеси можна спостерігати і самому відтворити. Практичні досліди, експерименти, цікаві факти про смаки продуктів, творча співпраця вчителя та учнів спонукали школярів до дослідницької діяльності, підвищили інформаційну компетентність учнів.